Svar på frågor

Är det ett krav att gå i kyrkan där eller gör du det för att du gillar det? :)

Hej! Nej jag tror inte att det är ett krav här men jag gör det mest för att passa in och följa med på familjeaktiviteter. Jag har heller ingenting emot att gå till kyrkan men jag är absolut inte lika troende och passionerad som de andra är! Genom kyrkan träffar man dessutom massor av nya trevliga människor. Det är många av Emeralds kompisar från skolan och från mina klasser som går till samma kyrka. 

 
Noll, är det ig?
 
Ja, noll är som ig på den delen av betyget. Jag har inte försökt mig på att förstå deras betygsystem än men om du får en 0 på ett prov/uppgift så har du iallafall inte klarat den/det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0