Dryland

Har nyss kommit hem från simträningen. Vi simmade inget idag utan hade dryland istället, alltså styrka innomhus. Vi simmar som ni ser utomhus i vanliga fall. Igår hann vi simma i ca 30min och sen började åska och ösregna så då gick vi in. De verkligen öser ner regn och båda dagarna har man knappt kunnat se på vägarna när man kör till/från träningen. Sjukt läskigt. 
Träningsvärken börjar smyga sig fram från igår så det blir nog inte bätte efter idag heller.. Imorgon ska jag på fotbollsmöte/konditionsträning. Fotbollen börjar tydligen inte för äns september/oktober (dom har bara konditionsträning nu) så jag kommer att simma varje dag tills dess. Phew. Att gå från igen träning på några veckor till att träna varje dag blir en ganska stor omställning!
Nu ska jag göra läxa, duscha, äta middag och sen mot kyrkan!

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Är det ett krav att gå i kyrkan där eller gör du det för att du gillar det? :)

2013-08-25 @ 22:54:16
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0