IT'S FRIDAY

Lång skolvecka som äntligen är över! Jag hoppas att skolan där hemma går bra också! Hälsa Midgård från mig!
Simningen börjar gå bättre och bättre, fortfarande jobbigt och jag måste fortfarande lära mig att dyka, hehe. Fotbollsmötet var bra. Det var ca 30 pers där och de vill ha runt 20-25 i Varsity-truppen så jag hoppas att jag kommer med! :) Vi pratade mest men sprang även en liten runda runt skolområdet i den STEKHETA värmen. Det där var alltså igår. Idag på P.E lektionen skulle vi också ut och springa. Fyra varv runt football planen = 1 Mile = ca 1,6km. Vi hade 15 min på oss annars får man typ en 0 i den delen av betyget. Det hår var alltså idag (fredag) mitt på dagen, klockan 12= varmaste delen av dagen.. Jag var i alla fall först av tjejerna i mål och ca 5a av alla, phew. Sprang på 10.11, genomsvettig och har inte tid att duscha sen.. Skoj!

Nu är kl 22.16 och vi har nyss kommit hem från lite shopping/mat! Varit och handlar lite småsaker ända till nu, affärerna har öppet svinlänge ju!
Nu ska jag Amy och Tommy se på någon film och sen sova! Emerald är inte hemma för att hon är barnvakt men kommer nog hem snart! Godnatt/godmorgon Sverige!


Kommentarer
Postat av: Daniella Caspian

Noll, är det ig?

2013-08-25 @ 21:59:21
URL: http://vapenbroder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0