Det bästa från staterna

Hej allesammans! Jag tänkte slänga in en liten sammanfattning/det bästa som hände under mitt utbytesår i USA. Vad tycker ni om det? Låter bra? Bra. För här kommer den!
Självklart är detta bara en liten del av mitt fantastiska år!
Soft landing camp i New York City! Jag och en grupp Scandinavier bodde på ett hotell utanför Manhattan och åkte in till staden två dagar för att se både lower och upper manhattan. Love NYC♥
Homecoming!En rolig säsong med Central Soccer team!
Colorado resan med Riddles och Jannika!
Vampire Weekend på New Orleans Jazz Fest med Alice och Griffin!
Friday Night Lights! Central High Wildcats match på en fredagskväll med Chelsea, Mari och Jannika!
LSU Tigers match med Amy, Charles, Emerald och Tommy
Swim meets! Saknar att simma som en liten fisk i vattnet ibland haha
Emerald och Destabra
Chloé & Paisley
Kryssningen den sista veckan jag var där! Åh så härligt det va!!
♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0