Mobilbilder


Några mobilbilder från de senaste dagarna..
Längst upp till vänster: Gavin (Amys systers son) följde med oss och fiskade förra fredagen, Emerald och Charles följde med och fiskade på lördagen, jag och Malin har köpt biljetter till Ed Sheeran!!!!!!!!!!!!!!!, fyllde 19 i tisdags, skypeade med farfar och Lucas som är där medans mamma, pappa och frida är här i USA, åkte till Tacobell för att det va min födelsedag hehe, Saras snapchats på Valborg>, jag och Mari i kyrkan när vi hade namnsdag (Mariana-mitt mellannamn), Lauren var vacker på skolan, jag och Sydney som jag spelade fotboll med, Destiny, jag och Emerald åkte till the Mall, Tommy hittade en riktig canada goose(!!) som var helt lost och sprang runt på gården helt själv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0