Junior Takeover Day

I torsdags så var det alla seniors sista dag på skolan, dom slutar alltså två veckor innan alla andra men deras graduation är den 20 maj. I fredags hade alla juniors på skolan alltså Junior Takeover Day! Tar över efter alla senior alltså. Om man hade köpt en biljett så fick man en tshirt och ha jeans på sig, mat och hoppa över två lektioner hehe.  Dom hade lite aktiviteter, hoppborgar, kareoke osv. Hela grejen va ganska lamt men att slippa ha lektioner är ju alltid skoj, hehe.Längst upp från vänster: Jag, Tobi (fotbollslaget) & Jannika. Till höger längst upp: Jag och Alexis. Mitten: Jag och Aubrey. Till vänster längst ner: Jannika och jag. Till höger längst ner: Jag och Haylee (fotbollslaget - målis)
Jannika, jag, Ashley, Lauren, Shelby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0