Dag 7 - Nawlins

Bilder från torsdagen när jag, Tommy och Amy bilade ner till New Orleans eller Nawlins som stadsborna själva kallar det, hehe. Det här var sista dagen jag såg mamma, pappa och Frida! Efter detta åkte de vidare till Florida och GeorgiaBesökte The French Market
HETT

Jag och Frida, jag frida och mammaEfter French Market så fortsatte vi på en turist-busstur genom staden
Åkte förbi the Superdome där New Orleans Saints spelar (NFL football laget) med ca 80,000 sittplatser. Jay-Z och Beyoncé uppträder där i Juli... Arenan användes även som en skyddsplats under orkanen Katrina 2005 då den ligger på högre nivå och rymmer många människor. 
De kända kyrkogårdarna där gravarna är ovanför marken

John Legend skulle uppträda 13 maj... i wish
Avslutade dagen med mat på Jimmy J's Café

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0