CLASS OF 2014

I tisdags tog Emerald och alla andra seniors från Central High studenten! Här kommer massa bilder + en kort video!Påväg till den stora kyrkan där the graduation höll till
Smart people lol - Det fyra smartaste på Central High enligt deras GPA. Från vänster: Clarie Holmes, Andrew Crayden, Thomas Simmons, Kaylee Dinot. Claire (Valedictory) och Andrew (Salutatory) hade de högsta betygen i avgångsklassen och fick båda hålla var sitt tal. 
Uppe fr. vänster: Tyler Davis (Senior Class Vice-President). Uppe till höger: Tori Evans (Senior Class President). Nere till vänster: Drew Wallace (Senior Class Treasurer). Nere till höger: Or`Ron Clark (Senior Class Secretary).
Mr. Prescott (Principal) och Michael Faulk (Superintendent Central Community School System)
Destiny får sitt diplom!
Emerald får sitt diplom!
Fr. vänster längst upp: Jag och Tori (som jag har spelat fotboll med), jag och Destiny, jag och Maddie (som jag har spelat fotboll med). Fr. vänster längst ner: jag och Destiny, jag och Kaitlyn, Destiny Emerald och jag 
Åt på Logan's efter graduation.

Kommentarer
Postat av: syster

Ah vad roligt!! Hälsa Em så mycket! och gratta henne (även för födelsedagen) från mig <3 :)

2014-05-23 @ 08:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0