19 maj

Goddagens! Är inne på slutspurten av skolterminen och även mitt utbytesstudent år!! Känslorna är så himla blandade i nuläget och allt känns så himla konstigt. Jättesvårt att beskriva och har inte riktigt varit med om något liknande förut, att liksom behöva säga hejdå till folk som man nu har levt med i 10 månader och har kommit så himla nära..
I veckan har jag två finals, i matte och kemi och sen är jag klar med Central High! Onsdag är sista skoldagen så nu passar jag på att krama om alla extra mycket och ta många bilder. Här nedan ser ni bilder med Mr. Mitchell (US History), Ms. Catoire (3D Art) och Mr. Creadur (English). Alexis, Ashley och Lauren ville också va med på lite bilder, haha. Överst från vänster: Mr. Mitchell & jag. Mr. Creadur, jag och Alexis
Längst ner från vänster: jag, Ms. Catoire & Alexis. Lauren, Alexis, jag & Ashley
 
Emma öööö  Om: Dag 3 - church & crawfish boil
Nu blir jag ju nyfiken! Hur reagerade din familj???
 
Mamma, Pappa och Frida tyckte kyrkan var ganska kul faktiskt! De har ju hört alla mina historier men dom tyckte det va intressant och roligt, lol 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0