20 mars

Godmorgon! 
Jag har nyss vaknat och är påväg till skolan... Börjar ju klockan 7:10 så jag går upp riktigt tidigt vilket är ju helt underbart, eller inte. 
Igårkväll (onsdag) blev det ingen kyrka för att Amy ska till Kansas City idag och behövde göra lite ärenden och köpa lite grejer till resan. Detta slutade i en liten shoppingrunda för oss allihopa och vi var borta från ca 17 till 21.30.. Affärerna har ju öppet så himla länge här så det är lätt att bli borta alldeles för länge, hehe. 

Jag gjorde lite små inköp, en topp, en sommarklänning (obs, kommer absolut inte att kunna använda den här eftersom att dom förmodligen tycker att den är för kort LOL), nya solglasögon (mina raybenis har gått sönder :'() och HÅRFÄRG, dun dun dun duuuuuun.

Kommentarer
Postat av: syster

fina grejer! har också köpt ett par nya pilotbågar, inför resan ;) ;)

2014-03-20 @ 19:53:44
Postat av: Maja

SÅ JÄKLA SNYGG TOPP. och är extremt taggad på resultat av hårfärgen!!

2014-03-20 @ 20:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0