Soccer pictures + gameday

Igår tog vi fotbollsbilder med laget i skolans gym. Vi tog både enskilda bilder, gruppbilder och med hela laget. Här är lite behind the scene bilder och längst ner är från efter fotbollsmatchen som var senare på kvällen. Vi förlorade matchen (surprise surprise) med 0-1 vilket var sjukt irri för det var matchen som vi verkligen kunde vinna och vi gjorde faktiskt ett mål men det gilldes inte av någon konstig anledning... Vår sista match för säsongen spelar vi på lördag. Längst till vänster: Kaylee (lagkapten), jag och Tobi. Till höger längst upp: Jag och Courtney. Till höger i mitten: Darrian och jag. Till höger längst ner: Kelly, Jhennifer och jag, Meredith i bakgrunden
Sista matchen med cheerleaders:arna i fotbollslaget, haha. Till vänster: Kendall och jag. Till höger: Rachel och jag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0