Kick for the cure

En ny matchtröja enbart för denna kväll. På baksidan stod det antingen Hope, Faith eller Courage.
Ikväll, fredag, hade vi en Kick for the cure match, alttså en välgörenhetsmatch för att samla in pengar för cancer forskning. Det var inte speciellt viktigt att vinna matchen eftersom det bara var för välgörenhet vilket var tur eftersom vi förlorade med 4-0...Heh. 
Det börjar faktiskt bli riktigt kallt att spela ute just nu. Man är ju van hemma att fotbollssäsongen är runt sommaren men här är det ju alldeles för varmt för det så här är den från oktober till februari. Idag var det ca 5 grader så man behöver absolut underställ när man spelar och jag hade även mina tjocka skidvantar under uppvärmningen. Jag kände inte av det under matchen när jag sprang runt men efteråt när pulsen började gå ner så fick jag nästan ont i lungorna för att det va så kallt! Huvva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0