GYM TIME

Nu ni har Anna Johansson köpt gymkort på samma gym som familjen Riddle. Eller rättare sagt så har dom lagt till mig på deras "köpplan" så jag fick billigare pris eftersom jag bara kommer ha det ca 5 månader! Men det känns så himla skönt att komma igång. Jag har ju egentligen inte tränat någonting själv när jag har varit här utan det har ju bara varit med simlaget och fotbollslaget. Det har funkat jättebra så men snart när fotbollssäongen tar slut måste jag verkligen träna själv annars kommer jag bli galen och fet, haha.  Första gågen vi var där på gymmet var igår, måndag och vi var även där idag, tisdag!  Familjen Riddle gymmar mest för att ladda upp inför skidresan som vi ska göra i slutet februari men de gymmar nog mer om efter nu när jag har kort där också, lol. Är astaggad iallafall som ni kanske märker på bilderna här nedan, LOL.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0