Folket

Här kommer några bilder från första gången jag var i kyrkan här borta! Jag landade i BR på tisdag den 6 augusti 2013 och det här var under onsdagens kyrkomässa eller vad dom nu kallar det. 
 
Längst upp till vänster: Ashely och jag, hon är en Junior och hennes storebror Marcus är en Senior, det är deras familj som utbytesstudenten Mariana från Brasilien bor. De alla går på Central High och jag har kemilektion med Ashley och Mari. 
Längst upp till höger: Lauren och jag, hon är en Junior och går också på Central High. Vi har tre lektioner tillsammans, US History, Chemistry och English
Längst ner till vänster: Breanna och jag, hon är en Junior på Central High. Hon är väldigt engagerad i kyrkan och håller bl.a. i söndagsskola för småbarnen. Har inga lektioner med henne. 
Längst ner till höger: London, Ashley, jag, Lauren, Emerald, Breanna och Christa. Alla förutom London går på Central High School. London jobbar just nu men ska snart börja på college tror jag. Hon är nog runt 20år, alla andra är mellan 16-17 år och sen jag som är 18!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0