17-19

Till vänster: Jag och Chelsea på bussen påväg hem från skolan i fredags. Till höger: Jag och Mari (från Brasilien) idag i kyrkan.
I fredagskväll hade vi fotbollsmatch hemma mot Denham Springs och vi spelade faktiskt bättre än vi någonsin gjort. Vi förlorade med 2-0 men det var ändå en jättebra match och i andra halvlek så släppte vi inte in något mål. Förra gången vi mötten Denham Springs så förlorade vi med 7-0 så den här matchen var verkligen mycket bättre.
I lördags så var jag med Emerald och Charles och gjorde lite ärenden m.m. och på kvällen kom Ben (kompis från skolan) över för att se en film, Prisoners. Tommy behövde få träffa honom innan jag skulle följa med honom och bowla idag.
Idag, söndag, så har vi varit i kyrkan, har skypat med mamma & pappa, Frida & Emil och farfar. På eftermiddagen hämtade Ben och Mason upp mig och vi åkte till Ben's kyrka, som förövrigt var mkt lugnare än den som vi går till och var mer lik det jag har sett av svenska kyrkan. Efter det så följde jag med dom två och youthgroupen från kyrkan och bowlade vilket var hur längesedan som helst jag gjorde!! Jättekul var det iallafall och jag vann faktiskt, hehe. Kommer förmodligen få träningsvärk i armen dock........... Bra kväll iallfall. Och imorgon är vi lediga för det är Martin Luther King-Day!! wohoo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0