things just got real

Från vänster högst upp: Emerald och Cole i fredags, Snapchat från Maja (jag, joanne & maja, ca 7år), bellringer från 3d art lektionen (vi skulle rita en video game character eller en cartoon så jag googlade upp en bild på dom har två). Från vänster längst ner: Håller mig uppdaterad på Sverige i OS, skype med mamma och pappa i fredags
Från vänster högst upp: Jag och Emerald från snapchat igår, Bieber tror att Canada vinner guld mot Sverige..., från en stor konferens som vi har vairt på idag (lördag) i Mississippi, såg ut som en av snubbarna från Duck Dynasty, snart ska vi ha en banquet för fotbollen vilket ska bli väldigt spännande då jag fick välidgt roliga nyheter under de individuella utvärderingarna vi hade i veckan! Hehe
Stannade och käkade på favoritmatstället påvägen hem från Mississippi idag, lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0