Last week of Soccer

Sista träningen, övre raden: Leah, Katie, Macy, Madison, Elena, Maddie, Maddie, Haylee, Sydney, Tobi, Jhennifer, Raygan, Darrian, Caitlin & Madilyn (tvillingar), Marie, Skittles (Savannah), Gabby. Nedre raden: Jag, Haylee, Meridith, Courtney, Kaylee och Tori. (Seniors)
NU ÄR FOTBOLLSSÄSONGEN ÖVER! Det känns lite sorgligt faktiskt. Det har varit jättekul att få komma igång att spela igen och med den här gruppen av tjejer har det varit så roligt även fast vi inte har haft resultatet med oss varje match.
Igår, fredag hade vi vår sista träning (översta bilden) och idag, lördag, hade vi vår sista match (bilden till vänster längst ner). Idag var det Senior Day och dom ropade ut alla seniors ink. mig. Alla gick med sina föräldrar (jag med Tommy och Amy) ut på planen medans de ropade ut i högtalarna saker om en själv osv. Vi fick brev, bilder och ballonger från allihopa vilket var superskoj! 
Vänstra bilden: Tori, Haylee, Courtney, Meridith, Kaylee, jag + våra tränare, Miss Eskola, Coach Brandon och Coach Cara idag innan matchen. Högra bilden: Kaylee, jag och Haylee efter träningen i torsdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0