IT'S FRIDAY

phew, vad skönt att det är fredag hörrni!! Eller snart lördag, haha. Det har varit en lång men bra skolvecka. Tror det här har varit första veckan sen efter jul vi verkligen har gått alla dagar. Förra veckan gick vi endast måndag och fredag pga av snowdays, LOL. Idag efter skolan så åkte jag, Emerald och Destiny på bio och såg The monuments men, det var en bonus uppgift för dom i skolan men jag hänkade på och den var rätt så bra faktikst. Senare ikväll har vi varit på Gavin's (Amy's systers son) födelsedagparty på Chuck e cheese. Han har fyllt 5 år och det var fullrulle på alla barnen och jag var så himla trött, haha Jag, Blake och Emerald gick mest runt och spelade olika spel och åt mat.
Nu ska jag äntligen sova, lägger ut sista delen av svaren imorgon! Godnatt
Bilder i tidningen från förra lördagen då vi hade sista fotbollsmatchen och seniorday. Så himla awkaward bild och jag vet inte vad som händer med mina armar, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0