fredag/lördag

Gokväll. De senaste dagarna har jag gjort absolut ingenting. Förkyldningen drar typ ut all energi ur mig så jag har mest sovit/vilat/sett på film. Igår åkte jag och memaw Jackie som vi kallar henne (Tommys mamma) till TacoBell för att hämta upp lite middag och sen satt vi och såg på tv hela kvällen. Dom hade ett romantisktkomedi marathon på tv så vi såg tre filmer, hehe. Another Cinderella Story, The Last Song och The Prince and me.
Idag har jag sett på A Cinderella Story och OS från Sotchi. Jag skypade med mamma och pappa vid lunchtid här (runt 18 för dom) och fick då se Sportnytt genom datorn och att skidamerna tog guld och att herrarna vann mot Lettland. Senare under dagen så visade dom båda grejerna här på tv så då kunde jag se Kalla spurta förbi 1an och 2an och Henke i mål och Daniel Sedin på isen. 
Nu på kvällen har vi allihopa (jag. Emerald, Amy, Tommy, Charles) sett på filmen Last Vegas. Ganska rolig film faktiskt! Nu ska jag sova och imorgonbitti bär det iväg till kyrkan som vanligt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0