Prom

Emerald, Lauren + Jarret, Shelby + date, Ashley + Justin, Mari + Blaze, jag

Japp, är man i Amerika så är man, handen på höften *smile*
Ja igår var det alltså dags för junior-senior Prom för Central High! Jag och de flesta i min grupp åkte aldrig till självaste dansen som var downtown men vi hade en asskoj kväll ändå. Började kl 17.30 och tog bilder utanför the State Capitol som ni ser här ovan, efter det åkte vi vidare till Carrabas, en italiensk restaurang. Därefter åkte jag och Emerald och hämtade upp Destiny och åkte sen till bowlinghallen. Klockan 22.30 började nattbowlingen med världsbäst musik och typ discolampor. Vi som bowlade var jag, Emerald, Destiny, Lauren, Jarrett, Ashley, Justin, Shelby + date, Breanna + date, och senare kom även Mari och Blaze som först hade åkte till balen.
Skolan hade tydligen hyrt in 10 poliser för att hålla koll eftersom balen var på samma gata om 4 nattklubbar, haha! Lär ju få höra 10000 saker som hände på efterfestern på måndag lol. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0