Swim meet

Idag har vi haft vårt första swim meet! Min allra första simtävling. Det var en ganska så häftig upplevelse för att det var så mycket folk och alla är så himla duktiga!! Jag simmade i ett race som bara hade fyra deltagare medans de andra nybörjare i vårt team (tre andra tjejer) simmade tillsammans mot ca 4 andra.. Det var lite ensamt men det gick ganska bra. Jag simmade 2x25 och simmade på 41:14sek. Phew, jobbigt var det och att dyka + göra en flipturn. Jajjamen, mycket för Anna J att hålla kolla på. MEN jag kom inte sist iallafall!! Kom på tredje plats! ;) Hehe, dessutom så var vi ju bara fyra stycken som simmade. 
Här är alla tjejer som är med i swim teamet. Jag (nybörjare), Claire (nybörjare), Chelsea (nybörjare), Hope, Destiny, Acacia, Emerald, Lyndee + Emily (inte med på bild - nybörjare)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0