LÖRDAG

Började tidigt på morgonen med ett swim meet. Här har jag nyss kommit upp ur vattnet och pratar med Emerald. (Jag är till höger om tjejen som sitter ner med rosa linne). Här ser ni även resultat tavlan (tredje plats)
Efter swim meet:et så åkte vi till en Water Park. Lite som Skara sommarland - massor av olika vattenrutschbanor och grejer, plus riktiga berg-och-dalbanor, alltså utan vatten. Det var hur kul som helst! Dom hade en bergochdalbana som var ungefär som The Incredible Hulk på Universal i Orlando, Florida. Alltså en som går loopingar och är helt galen. MEN den här körde även loopping BAKLÄNGES. Vi åkte alltså hur fort som helst både fram och baklänges, sjukt läskigt. Och jag visst inte äns om det innan vi började åka! Jisses alltså.
 
På bilden ser ni två av vattnenrutshbanorna, den färgglada till höger är den jag pratade om (Mamma, pappa, Frida, Sara och Magda!). Man ställer sig i ett slags rör längst där uppe och sen stängs man in i en slags kuvös och man står på en genomskinlig lucka. Den här luckan öppnas alltså efter några sekunder och man faller ner i världen snabbaste fart med vatten sprutandes mot sig. Då åker alltså typ ståendes igenom ett av det blåa, röda, orangea eller gröna rören! HELT SJUKT
Lunch paus i den extrema hettan
Jag vann en fotboll! :D
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0