9/3/13

Tillbaka i Baton Rouge och tillbaka till skolan.. Vi har haft en superbra Labor Weekend uppe i Toledo Bend. Vi har åkt ut med båten och fiskat mycket och även varit på en Aligator Park. Supercoolt var det! Bilder och videos kommer :) 
Idag var första skoldagen på veckan och det känns väldigt skönt men en kort skolvecka. Simträningen gick rätt så bra idag och jag känner att jag orkar mer och börjar få in lite teknik. Vilket är välidgt tur det för på lördag har vi vår första Swim meet!! AHH! Jag kommer komma sist, haha. Jag ska simma 2x25 freestyle. Hoppas det går hyffsat bra iallafall.. Förövrigt så fick vi avbryta simträningen igen idag för att det började åska. Det var bara 15min kvar av träningen men regnet kom ändå inte för äns ett tag sedan. Då öser det verkligen ner och bullrar som bara den men nu har det börjar lugna ner sig.
 
Nu ska jag göra klart lite läxor och sen ladda upp lite fler bilder till er från helgen. Hoppas ni har det bra där hemma! Jag har hört att hösten har börjat komma, här är det fortfarande 30 + och när vi var ute i helgen på sjön under öppen himmel med STEKHET sol höll jag på att svettas ihjäl. Asså jag skämtar inte. Det är så himla varmt! Sorry att jag klagar men det här är min blogg, heh. 
Sov gott Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0