9/24/13

gokväll. Vi är tillbaka från florida och tillbaka i verkligenheten igen = skola, simning, läxaa. Fun fun. Nä men det känns lite kul också. Har börjat simma mer och mer "breast stroke" nu också. haha. Alltså vi gick igenom det simsättet förra veckan och när jag ba simmade på som vanligt blev Coach Osborne lite chockad att jag ba helt plötsligt kunde det, så fick lov att förklara från början. Typ: Nej jag har aldrig simmat förut, förutom typ 4 ggr per år med våran "P.E" (idrott) från ca andra klass. Han blev glatt överraskad och blev taggad på att jag skulle simma the "100 breast stroke". Vi får väl se hur det blir! :) Men träningsvärk har jag som bara den nu eftersom att det är andra muskler man tränar med och det gör så ooont. phew.
 
Vet inte om jag har sagt det, men nu är vi FEM utbytesstudenter som går på Central High. Jag, Mari (Mariana) från Brasilien, en kille från Sydkorea som jag aldrig har träffat/sett, en ny tjej från Finland, Jannika! och en ny kille från Sydkorea han också. Har pratat med Jannika rätt så mycket på facebook och ibland när jag träffar henne i korridorerna i skolan. Vi ska nog hitta på något i helgen så det blir skoj! 
 
Nu ska jag göra klart läxorna för dagen och plocka ur diskmaskinen (japp, precis som hemma på hartvigs) och sen sooova, är så himla trött, dag ut och dag in.
Hoppas ni har det jättebra hemma i höst-ume som jag ser på bilder lite här och där. Här är temperaturen fortfarande runt 30 på dagarna men mornarna börjar bli lite svalare vilket gillas av mig!! PUSS OCH KRAM

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

Låter fortfarande som en dröm även om det är verklighet!

2013-09-25 @ 04:26:04
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0