LSU GAME

Les Miles (mannen i kostym), head coach för LSU Tigers. Tjänar drygt 4 miljoner DOLLAR, per år. Najs jobb
Det är hela football laget som kommer gåendes bakom honom
LSU Cheerleaders
LSU Band
LSU vs. FurmanDet var så himla coolt att komma in till arenan och se hur verkligen sjukt stort det är! Det rymms drygt 90 000 åskådare och dom håller även på att bygga ut!
Uppvärming
Mike the tiger i buren som dom kör runt med innan matchen börjar 
SJUKT COOLT
Jag och Emerald
Ganska så stora killar 
Lite senare i matchen kunde vi byta platser för att folk gick hem för att de visste att LSU skulle vinna. Vi bytte plats för att vi ville ha ryggstöd och he upp benen, hehe. Det var som att sitta hemma och kolla på tv, fast man var liksom där, lol. 
:)
Tiger Stadium aka Death Valley
En av Amy och Tommy's kompisar som vi träffade där hade den här gula Corvette bilen.
Yes sir. Kändes bra att sitta bakom ratten (speciellt i en sådan här bil) eftersom att jag inte har kört bil på så himla länge och jag som ganska nyss hade tagit körkort hemma och så kommer man hit och inte får köra, lite surt, ja.. Inte för att jag vet om jag skulle vilja köra i den här trafiken men ändå.
 
 

Kommentarer
Postat av: syster

kul!!

2013-10-29 @ 07:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0