24 December

Idag har varit en extremt konstig dag. För det första så har jag inte varit hemma i Umeå med familjen, för det andra så är det långt ifrån en vintrig och vit jul, för det tredje så har vi inte äns firat jul idag. Japp, konstig och annorlunda jul blir det minst sagt i år! Men vad har jag gjort idag då?
Från bilden till höger:Började med att Skypea hem till Umeå och släkten som käkade julbord (kl va ca 9 för mig, 16.00 för dom). Efter jag skypat klart med dom så gjorde jag mig i ordning inför en jullunch på en Sea Food restaurang med Amys släkt. På bilden längst till höger så är det friterad alligator, japp, ni hörde rätt, ALLIGATOR. 
Efter det så har vi mest chillat hemma, sätt på julfilmer och njutit av ledighet
Årets julkort från familjen Johansson! Bilden är från Aruba, april 2013
Ikväll har Emerald och Amy gjort nån slags variant på julgodis, haha. Rudolf och jultomte. Har inte bild på just dom men dom hade doppat några mini-pretzels i vit choklad och några i mörkchoklad vilket faktiskt var riktigt gott! 
 
Nu ska jag sova, hoppas ni hade en underbar julafton. Imorgonbitti, den 25 december får jag öppna julklappar, hehe!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0