2013 i Sverige

Stockholm men textgruppen, svinkallt utomhus så jag behövde onepice+täckbyxor och dunjacka (inte okej), jag och sara åkte till Paradisbadet, Sara fyllde 18 och hade fest, spelade mycket innebandy (saknar!!), sara tog körkort, friluftsdag på bräntis med röbäckstjejerna, sunken va snygg, kittelfjäll var underbart, läste världens finaste bok, åkte till USA med familjen, såg på hockey i fjällräven, hade innebandy avslutning med sara och småttingarna, bieber kom till sverige, jag och malin forsgren såg bieber i globen♥, jag fyllde 18 och blev kidnappad av mina bästa vänner, klasskompisarna hade dekorerat mitt skåp, va på halkbanan, hade 18års fest, pappa fyllde 50, firade han i övik med släkten, sverige vann vm guld, jag och sara jobbade på pappas fest, elefanter utanför skolan, fina sommardagar i skeppis, tog körtkort, five debut, skolavslutning, midsommar med wiklunds, skeppsmaln på sommaren♥, jobbade på polarbageriet, fina bilturer och sommarkvällar men de bästa, somamr dagar med vänner, petra marklund i övik, skeppsmaln, stockholm med syster för att söka visum, fin fina cupcakes, mer jobb, telefonsamtal om usa, fina sommardagar i saras stuga, usa fest, sista kvällen med bästa vännen, adiós sverige!

Kommentarer
Postat av: Sara

Saknar dig galet bästis!!! <3

2013-12-31 @ 20:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0