Shopping

Igår (lördag) var vi ute på en låång shoppingrunda och hittade faktiskt till slut några fina klänningar som man kan ha till kyrkan. På söndagar har de alltid lite finare kläder som klänningar och kjolar. Och för mig som typ, aldrig har kjol och knappt klänningar heller så var detta lite svårfixat. Eller det var liksom svårt att försöka tänka hur man kanske skulle kunna anväda dom sen när man kommer hem också. Sån tur är att det är så mycket billigare. Alla de här kläderna kostade tror jag under 20$ styck. De här första sex plaggen är typiska kyrk-kläder men jag tycker ändå att dom var ganska fina! De kostade tillsammans ca 700kr! Det blir ju aldrig heller lika snygga på bild!
Den här toppen köpte jag i New York på Forever 21 (i Times Square, Frida!). 
Till vänster; Jättesnygg kjol som är längre där bak. Köpte den också i New York på Forever 21. Till höger; Central Wildcats- hoodie som är godkänd av skolan att ha till skoluniformen. Det är faktiskt ganska kallt inne i skolan, 35+ utomhus men dom har sjukt mycket AC så det blir kallt!
Vänster; ett par skor som jag kan ha till kyrkan. Höger; Victoria's Secret parfym!
 

Kommentarer
Postat av: syster

det var ju fina kläder du fick tag på! Kan ju lätt användas efteråt också :) (och jättesnygg forever-topp ;) )

2013-08-12 @ 11:00:01
Postat av: Julia K

Hej! Du åker med explorius va? Jag har funderat på att åka som utbytesstudent nästa år med dem, och ska snart på intervju. Men hur känns det när du väl är iväg? Är supernervös och vill ju så himla gärna men det är ju rätt länge att vara borta ett år. Kändes det bra när du åkt? Tycker du explorius verkar bra hittills?

Det verkar vara jättefint där du är, hoppas du har tid att svara. Tycker det är jättespännande att läsa din blogg från USA :)

2013-08-12 @ 15:51:02
URL: http://dailyjulia.blogg.se
Postat av: Mello

lägg ut bilder på skoluniformen!! är APnyfiken!

2013-08-12 @ 19:11:25
URL: http://monopolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0