LOUISIANA

Hej! Har inte hunnit fixa wifi på datorn än men jag har fixat mobilen och fått ett nytt nummer! Om ni ska försöka nå mig så skriv på Facebook eller kommentera här!
Jag har iallafall kommit fram till Louisiana och till familjen Riddle! Har inte hunnit packa upp riktigt än, igår var vi och shoppade lite inför skolan och på kvällen så var jag och Emerald (dottern i familjen, 96a) på bio med tre av hennes kompisar och såg The Heat. Sjukt rolig film med Sandra Bullock. Jag har det jättebra och försöker överleva denna extrema hettan och fuktigheten. Igår när jag kom fram hade jag jeans på mig och det var 93F alltså ca 33 grader. Woho!
Nu ska vi tillbaks till Central High och fixa med papper. Central High som för övrigt har Wildcats som lag!
Ha en bra dag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0