It's been a long night in Baton Rouge

Gokväll! Åh va trött jag är just nu! Det har varit en så himla lång dag och fullrulle mest hela tiden. Skolan från 07.15 till 14.30 sen första simträningen! Idag har jag äntligen frått byta mattekurs så jag har nu Math Essential vilket betyder att det är blandat med algebra och geometri tror jag.. Det ska iallfall vara lättare och det märktes redan på första lektionen när det var saker jag kunde och kände igen! Läraren verkar också bra! Coach Lewis tror jag att han hette, basket coach - GO WILDCATS, haha!
TIllbaka till simträningen då. Asså jag kommer att dööö va jobbitgt det va! Är säkert lite roligare när man får in tekniken och kan lära sig dyka, he-he.. Vi tränade idag i en utomhuspool ca 10 min från skolan under strålande sol och simmade ett x antal längder frisim och jag och Clarie + en till tjej försökte lära oss att dyka,haha. Men att simma är hur jobbigt som helst ju! Jag har heller inte tränat riktigt på några veckor så konditionen är inte direkt på topp men det kändes skönt att få röra på sig men jisses va jobbigt det var!
 
Nu har jag just blivit klar med min U.S History läxa för kvällen och mina ögon håller på att slockna så snart är det läggdags! Upp och hoppa igen imorgonbitti kl 05.45 för att göra samma saker imorgon. Om jag inte redan har nämt det så är ju simningen alltså VARENDA DAG efter skolan.. Är taggad på att få börja spela fotboll snart också!
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0