igår och idag

Igår var vi runt på många affärer för att kolla efter lite kjolar, klänningar och skor till kyrkan som dom går till både på onsdagskvällar och söndagar. Här på bilden ser ni massor av souvenirer från LSU (Lousiana State University)!
Vi åkte en sväng till Walmart igen för att köpa mat och det här är alltså en bild från smörhyllan. Dom har en smörSPRAY! Det ser ut som att dom sprayar solkräm på mackorna, haha! Nu har vi köpt vanligt smör också.
Till vänster ser ni Cheese Balls förpackningar. Här igen i ENORMA förpackningar. Inte en liten påse utan stor hinkar med dom. Till höger åker vi i bilen påväg till Cody's hus (Emeralds kompis) för en BBQ! Trevligt
Idag har vi som sagt varit i kyrkan och nu har jag nyss avslutat ett Skype-samtal med mamma, pappa och Frida. Fick se Lucas lite också. Åh jag saknar min lurviga fyrfota vän (som farfar brukar säga). Frida och pappa hade varit på hockeymatch igår mellan MODO och Björklöven som tydligen Björklöven hade vunnit?!!! Hur hände det liksom!! De alla hade kommit hem från Skeppsmaln idag och nu är det ju kväll där borta och jobb imorgon så vi får höras mer sen! Saknar er allihopa
 

Kommentarer
Postat av: Syster

Puss och kram <3

2013-08-11 @ 23:45:10
Postat av: Din fellow textare Emma

Får du köra bil där eller måste du ta ett amerikanskt körkort ?(mina föräldrar fick nämligen göra det när vi bodde där!)

2013-08-13 @ 07:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0