Helgen

I torsdags åkte vi till en restaurang där Emerlad, Destiny och en kille från simlaget skulle bli intervjuade för radion! Det var några personer från olika sporter på skolan som de pratade med. Här på bild ser ni även Coach Osborne som hoppade in som radiopratare (till vänster)
På Whole foods köper man flingor, nötter, frön etc. via rör som ni ser på bilden, och väger därefter och köper liksom i lösvikt
Här gör Tommy sin egen peanut butter, man väljer en nötsort och det pressas ut och blir till en "kräm". När vi kom hem så provade jag en peanut butter and jelly sandwich!
I lördags åt jag och Amy frukost på Mcdonalds och köpte var sin "Big Breakfast" som såg ut såhär. Tre amerikanska pannkakor, två ägg, en sausage och en slags macka som jag har tappat namnet på. MÄTT blev man då iallafall!
Vi åkte sen vidare och gjorde lite ärenden, hehe, bland annat åkte vi in till en car wash. Ja, vi har dom i Sverige, men jag har aldrig provat förut att sitta kvar i bilen.. Det kändes som värsta Wallander/Beck/Dexter scenen när någon sitter i baksätet med en spruta eller nått.. huvva
Nu är skolveckan igång igen, MEN vi går bara till torsdag för på fredag är vi lediga och på måndag är det Labor Day!! Vilket betyder låång helg, woho. Jag håller på att läsa The Wonderful Wizard of Oz till U.S History lektionen för tydligen ska den på något sätt vara kopplad till det vi håller på med. 
Här är en bild från igår i kyrkan. Det här är hela youth group:en + ledare!
 
Imorgon ska jag visa bilder från i söndags när vi lagade Swedish Meatballs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0