Frågor och kommentarer

Hej! Du åker med explorius va? Jag har funderat på att åka som utbytesstudent nästa år med dem, och ska snart på intervju. Men hur känns det när du väl är iväg? Är supernervös och vill ju så himla gärna men det är ju rätt länge att vara borta ett år. Kändes det bra när du åkt? Tycker du explorius verkar bra hittills? 
Det verkar vara jättefint där du är, hoppas du har tid att svara. Tycker det är jättespännande att läsa din blogg från USA :)
 
Hej! Va kul att du läser min blogg! :) Explorius tycker jag har varit suveräna på att svara på alla frågor och organiserat allt som man kan tänka sig. Det är nästa precis ett år sedan jag var på min intervju, förra sommaren alltså och nu när jag tänker efter så har allt gå jättefort! När man sitter där i ca februari och är klar med alla ansökningar och väntar fram till ca juli på ett telefonsamtal från Explorius så går det självklart jättesegt. Men allt annat har verkligen flugit förbi!
Ett år eller för att vara exakt, 10 månader, är väldigt länge, ja. Om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte hur länge och hur det kommer att kännas. Det är drygt en vecka sedan som jag lämnade Umeå och Sverige och sedan dess har jag hunnit med så sjukt mycket och fått besöka många nya platser! Just nu känns det iallafall superbra! :)
Louisiana har varit toppen och det är jättefint! Tack för kommentaren och ös på med frågor bara, haha!
 
lägg ut bilder på skoluniformen!! är APnyfiken!
Ah, jag ska, haha! Måste hitta tid att ta bild bara. Blir nog imorgon efter skolan! :) 
 
 
Det är jättekul att ni kommenterar och ger lite feedback på vad ni vill se mer av och vad ni där hemma gör på dagarna! Jag ska ta mer bilder på/runt huset så ni får se mer än bara mitt rum. Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Julia K

Tack för svaret! Har skickat in intresseanmälan till Explorius och väntar på ett telefonsamtal just nu! Så himla nervös och kaos för jag vill ju verkligen åka :)

2013-08-14 @ 08:41:19
URL: http://dailyjulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0