EMPIRE STATE

Sitter på ett hotellrum i New York efter en lång flygresa hit! Umeå-Stockholm-London-New York. Äntligen är jag framme! I London träffade jag upp andra som också åker med Explorius och ca 95% är norrmän. Jag och norska hör liksom inte ihop så bra så jag hänger inte riktigt med i deras samtal osv. men ibland tar vi det på engelska och ibland blir det va? va? ursäkta? Haha. Jag är den enda svensken på just det här Soft Landing Camp:et, resten är som sagt norskar, danskar och finnar. Nu har jag nyss tagit en välbehövligt dusch efter ett långt dygn och ska strax försöka övervinna jetlag med lite sömn. Imorgon väntar sightseeing på Manhattan!

Kommentarer
Postat av: Syster

Pusssss vad roligt!!! Ha det bäst

2013-08-04 @ 09:31:43
Postat av: Gammkusinen Linda

Ser ju att du har det väldigt bra, kul att se!
Kram på dig Anna!

2013-08-12 @ 21:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0