all around the world

Igår åkte jag och familjen Riddle + Charles iväg till Sonya för att träffa alla andra utbytesstudenter i Louisiana. Kul att få träffa folk från alla möjliga länder och världsdelar som helt plötsligt samlas på ett och samma ställe och har ca en sak gemensamt.
Det var på ett superfint ställe och dom hade en extremt stor trädgård! Hemma hos Sonya (min amerikanska kontaktperson). Här på bild är Charles och Emerlad. 
 
Det var ett superfint hus och trädgård med en liten sjö på baksidan, haha! Tommy passade på att fiska litegrann
Här på bild är de flesta utbytesstudenterna som har Sonya som kontaktperson och bor i södra Louisiana. Från vänster: tjej från Kina, tjej från Thailand, kille från Spanien, tjej från Brasilien, kille från Tyskland, tjej från Frankrike, kille från Tyskland (som tydligen var född i San Francisco och hade dubbla medborgarskap), jag från Sverige! 
B'Beam från Thailand fyllde år så hon fick lite extra tårta!
Efter träffen med alla studenter så åkte vi till Amy's mamma och moster och jag fick höra riktig söderndialekt i superspeed och mitt huvud följde konversationerna som en pingisboll, fram och tillbaka. Haha! Här på bild är Emeralds kusiner tror jag, hur söta som helst och badar i poolen i den extrema hettan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0