11 februari

två från idag
aaaaaaaah har så himla ont i halsen och är förkyld!! Så himla irriterande, hoppas det hinner blir helt bra innan vi åker till Colorado...
Skolan rullar på som vanligt och jag lämnar in historia uppgifter dag ut och dag in (en ser ni här ovan). Just nu jobbar vi om JFK och Lyndon B Johnson och tittar på hur presidentvalen har utvecklats efter att de började med tv debatter och reklamer m.m. Efter skolan så skypade jag med bästa systern min i ca 3h och pratade om allt mellan himmel och jord. Det är så himla skönt när man kan ba chilla och prata som om man var hemma ibland. Nu ska jag sova för jag är så himla trött!! Godnatt USA/ Godmorgon Sverige
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Puss och kram

2014-02-12 @ 09:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0