what now

Gokväll folket. Idag är det söndag 20 oktober, vilket betyder att mamma fyller år! GRATTIS Mamma, hoppas ni har det superbra i London. Saknar dig ♥
Idag var vi i kyrkan bara en timma för att vi hade ett swim meet kl 13 så vi fick lov att åka hem tidigare. På swim meet:et så simmade jag TRE olika grejer! 50 free, 200 relay & 100 breast stroke! PHEW. Allt gick helt okej. 50 free simmade jag på 38:37 sek, på 200 relay så var vi ca 2 sek snabbare än sist och på 100 breast stroke var mitt mål mest att komma i mål, haha! Det är riktigt tufft att simma 100 och efter att man redan har simmat två races så är man lagomt trött också.. Jag simmade på ca 1:47 sek tror jag.. Helt okej faktiskt för att vara första gången :)
 
Efter swim meet:et åkte vi en sväng till the mall of Louisiana och då hittade jag detta! Sjukt random, inne på JC Penny tror jag att de va, haha! 
 
"Neat and Tidy"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0