thursday

Gokväll/gomorgon till er. Jag har nyss gjort klart läxan för dagen och ska snart gå och lägga mig. Imorgon är det freeeedag, YES! VI har bara haft en 4 dagars vecka men jag är så redo för helgen! Imorgon kväll ska jag med youth groupen från krykan till ett Corn maze, det är typ en jättelabyrint ute på en åker av majs. Haha asså jag tänkter bara på Harry Potter 4 där dom går i den där gigantiskt labyrinten och alla dör typ... Läskigtt! På lördag ska vi till LSU och se på riktigt College Football! Det kommer bli riktigt häftigt med ca 90 000 på läktaren och alla hur taggade som helst! Och jag fattar inte äns vad som händer med alla regler eller någonting, lol.
 
Skolveckan har varit helt okej och simningen går också bra. Vi har inga vanlig meets kvar utan nu är det bara City meet och State meet kvar och på båda två ska jag simma i 200 relay! Så det är det vi tränar för nu. Igår och idag så har vi även sprungit utomhus på en springbana(runt en fotbollsplan) innan simmingen.
Lite kul när tränaren säger:
-Boys, run the whole mile (4 laps=1,6km). And girls, run a mile, but you can walk in the turns but Anna, you have to run the whole mile. Haha, I preparing you for soccer!
Haha, det är inte speciellt svårt att springa 1,6km och jag hade tänkt springa hela tiden ändå, men lite humoristiskt att vissa inte äns orkar springa så långt. Det känns nästan som att det vore ett krav, dom är ju liksom så himla duktiga simmare men springa, nej. På Måndag har jag iallafall första fotbollsträningen, woho! Fotbollsträningarna är egentligen 15.00-17.00 men eftersom våran simning börjar 16.30 så ska jag träna fotboll 15.00-16.00 sen så kommer Emerald och hämtar upp mig från skolan och vi åker till simningen. På det sättet kan jag träna båda sakerna, men så kommer det bara vara några veckor medans simsäsongen fortfarande är i gång. 
Hoppas ni har det bäst där hemma i snöiga(!!) Umeå. PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: Emma

Alltså HUR OFTA har du träning?? två ggr per dag varje dag?? jeez!

2013-10-25 @ 19:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0