onsdag

Hej där hemma! Hur har ni det? Jag har det bra och äntligen har temperaturen börjat sjunk lite! Nu är det faktiskt ganska svalt ute, iallafall på mornarna och kvällarna. Med svalt menar jag ca 15-20 grader, hehe. Och jag känner speciellt skillnad när vi är ute på våra idrottslektioner mitt på dagen. Förut var det så himla fuktigt och drygt 30 grader och sol. Nu är det väl ca 25 och sol. Sååå mycket skönare! 
I veckan fortsätter vi att simma på det nya stället men nu känns det mycket bättre, det var bara första gången som dom måste ha hett?(kommer inte på vilket ord jag ska använda!! HJÄLP. norrlänning som jag är så använder jag hett/hätt/he vet inte äns hur det stavas, lol.) salt eller någonting speciellt i poolen. Iallafall... Nu har jag börjat träna mer på min breast stroke och det gå riktigt bra faktiskt! Coach Osborne och Coach Mary sa att jag ska simma det nästa lördag på vårt swim meet. Vi har ett swim meet nu på lördag också men då blir det bara 50 free för vi måste öva några fler grejer, så som vändning och pullout. Yes, anvancerade grejer det där hörrni men det ska bli roligt. 
Nu ska jag sova. godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0