New York, dag 2 - bilder

Har glömt bort att visa bilder från sista dagen i New York på Soft Landing Campet, så i brist på annat, här kommer dem!

Inlägget från den dagen: Nu är vår andra och sista dag på Manhattan avslutad och imorgon bitti lämnar jag New York och flyger till Baton Rouge. Idag har vi haft sightseeing på midtown och uptown Manhattan. Vi besökte Central Park, gick utanför lägenheten där John Lennon blev skjuten, åkte förbi Madison Square Garden och under de timmarna vi fick gå själva så gick jag och tre andra upp till The Top of the Rock, Time Square och lite shopping!  

Just nu gick det hur segt som helst att ladda upp bilder och jag måste sova för att jag ska upp kl 04.00 imorgon så ni får tyvärr inte se några bilder idag!
 
HÄR KOMMER ALLTSÅ DOM BILDERNA!

Börade dagen med amerikansk hotellfrukost!

Hotel Empire - Chuck Bass, where you at?
Utanför huset där John Lennon blev skjuten | Vår guide på en minnesplats för John Lennon i Central Park
Här har många filmer spelats in, bl.a. i Friends with benefits när Justin Timerlake går upp för trappen och pratar med någon tjej som läser en bok men hon gift osv, vet ni vad jag menar? Iallafall... haha, när vi gick igenom där så såg vi detta!!
Det pågår alltså en filminspelning där!!!
av serien Person of Interest som ni ser på den svarta stolen!
Vi gick över the High Line
High Line
Jag uppe i Rockerfeller Center, igen, haha. Dit kan man åka hur många gånger som helst, lika häftigt nu som det var första gången, och nu fick jag dessutom se det i sommar version! Bilden till höger är jag i Time Square!
 
Tidigt på morgon efter så åkte jag till flygplatsen och flög NYC→ATLANTA, ATLANTA → BATON ROUGE

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0