Sundayfunday

Godkväll USA / Godmorgon Sverige. Idag har vi, som vanligt, varit i kyrkan från kl 10.00 till ca 13.00. Efter det åkte vi till en kinesiskrestaurang och åt lunch (bilder nedan), asgott! På eftermiddagen skypeade jag först med mamma & pappa, sen Frida & Emil och sist Sara. Nu på kvällen har jag, Amy, Tommy, och Amys kusin + fru + barn (2 årig pojke som heter Beau, utalas Bo) sett på Amerikansk fotboll och käkat pizza, extremt amerikansk söndag må jag säga. Kyrka och NFL Football. Ska nu avsluta min kväll på ett svenskt sätt, dags för Solsidan!♥ godnatt!
ps. VI ÄR LEDIGA HELA VECKAN FÖR PÅ TORSDAG ÄR DET THANKSGIVING
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Shieet vad najs du verkar ha det! Värsta amerikanska filmen typ! Blir ju inte lite avis på dina äventyr här från andra sidan jordklotet (visst är det andra sidan???)

2013-11-27 @ 20:40:06
URL: http://www.malinforsgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0