Helgen

På lördagmorgonen så åkte jag med Emerald och Destiny till LSU för att gå på en collegelektion för att få extra poäng till skolan. Fattade absolut 0, haha. Dom andra fattade tydligen inte så mycket heller, lol. På eftermiddagen så åkte vi downtown för att ta fler senior pictures (typ sånna som Emerald tog i Florida). Hon fotades i en riktig high school-graduation outfit och lite andra ombyten. På några av bilderna nedan ser ni vilka ställen vi fotade på. Högst  upp till vänster: Gamla State Capitol-byggnaden, ser ut som värsta slottet! Bilden i mitten och till höger  på övre raden: vi fotade lite på ett järnvägsspår. Bilden längst ner till vänster: Jag och Emerald på en liten bro brevid Mississippi River. Även den stora bilden längst upp är från Mississippi River med ett gammalt Amerikanskt militärfartyg från andra världskriget. Mitten bilden: Jag och Bieber efter kyrkan idag, söndag. Längst ner till höger: Jag och Emerald utanför  huset där vi va på värsta släktpartyt ikväll (söndag), haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0