FRIDAYYY

Äntligen är det freeeeeeeedag! Sjukt skönt med helg!
Skoldagarna rullar på och jag lär mig seriöst nya saker varje dag. Gillar verkligen Mr. Mitchell's klass, alltså U.S History. Jag tycker det är riktigt intressant, hör och häpna, han är en väldigt bra lärare förutom att vi har så himla mycket läxor, hehe. I veckan har vi börjat prata om Andra Världskriget och lär mig även där saker som jag inte visste förut. 
På engelska lektionerna håller vi på att jobba med The Great Gatsby, vi läser kapitel i boken och sen ser vi en bit av filmen osv. Vi disskuterar mycket och det är en ganska komplicerad bok, det är så många saker som man liksom inte tänker på när man bara läser men när man börjar disskutera så faller många bitar på plats. 
Simträningarna rullar på och nu har vi endast tre stycken kvar, måndag, tisdag och onsdag, sen åker vi till the State Championship. Där är vi från torsdag-lördag nästa vecka. Jag tränade dock inte igår (torsdag) för att jag har haft lite problem med min rygg, vet inte vad jag har gjort men ont gör det så jag försökte strecha mycket igår...
Fotbollsträningarna är riktigt roliga och på tisdag har vi vår första match! Ska bli skitskoj! Nu ska jag byta om från skoluniformen för att jag, Emerald och Destiny ska bio och se en film som heter Carrie. Typ en skräck-aktig film. Kommer dö, jag som hatar skräckfilmer. 
PUSS OCH KRAM SVERIGE! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0