3 MÅNADER

Idag är det 3 månader sedan jag vaknade upp på ett hotellrum i New York, flög till Atlanta och tillslut landade på Baton Rouge Airport. För mig känns det som att jag har hunnit uppleva hur mycket som helst men när man säger det högt liksom, jag har varit borta från hartvigsgatan, familjen, vänner, Midgård, Umeå, Sverige i TRE MÅNADER så är det ju liksom hur länge som helst. Men ska jag vara helt ärlig så har jag inte upplevt någon speciell hemlängtan, än. Sjävklart saknar jag människor och saker men det är inte direkt så att jag gråter mig till sängs, tack och lov. 
Jag har det riktigt bra här borta på andra sidan atlanten. 

Kommentarer
Postat av: syster

<3

2013-11-07 @ 11:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0