Swim Banquet

Gokväll! 
Oj vilken träningsvärk jag har i mina ben efter matchen i tisdags. Fattar inte riktigt varför men det är då en extrem smärta. Hade sista fotbollsträningen för veckan idag och det känns lite skönt med ledighet över helgen (vi tränar mån-tis-ons-tors). Idag började det ösregna mitt under träningen medans det är ca 25 grader, superkul. Hehe. 
Vi har nyss kommit hem från en "Swim Banquet", en trevlig middag och uppvaktelse med simlaget. Det var alla simmare + familjer som samlades i skolans cafeteria och käkade god middag och efterrätt, såg på en video som Coach Osborne hade filmat ihop under året och det delades ut medaljer från State. 
Längstbak från höger: Coach Mary, Matthew Arnorld, Cameron, Brennon, Kade, Sean, Daniel, Matthew Usher. Längst fram från höger: Destiny, Emerald, Clarie, Lyndee, Emily, Acacia, Chelsea, jag, Coach Osborne
 
PS. Ser nu hur jag är typ längst av alla tjejer?!!! Hemma i Sverige är jag ju alltid kortast!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0