Helg

I helgen har vi bara chillat mest hela tiden och det har varit så skönt. Det har varit dåligt väder = ca 15grader och ösregn mest hela tiden så vi har sett på film och tagit det lugnt. Igår kom Jannika(utbytesstudenten från Finland) över på kvällen och åt middag och vi allihopa såg på Magic Mike. Haha alltså så himla sjuk film.
Idag åkte vi aldrig till kyrkan för vi var sena och det var så himla dåligt väder. Klagar inte riktgt då jag fortfarande sitter i Pyjamas och ska skypea med Sverige om ett tag. Ha en bra dag allihopa! 
ps. Imorgon har jag namnsdag :):):)

Kommentarer
Postat av: Anna

hallå firar man namnsdagar där? å grattis igen på oss!!! :D:DD:

Svar: nä det gör man inte! Men jag har sagt till dom att det är min "name day" idag ;)
Anna Johansson

2013-12-09 @ 22:16:38
URL: http://annamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0