Handen i fickan fast jag bryr mig

Gokväll. Sitter just nu och lyssnar på Veronica Maggios framträdande på Musikhjälpen och shit va kvinnan kan sjunga alltså. Jag och familjen va ju och såg henne live när hon va i Umeå fast då var hon sjuk men riktigt bra ändå!
 
Skolan fortsätter att rulla på, tänkte göra inlägg snart igen om vad exakt vi gör på alla lektioner om det skulle va intressant? Efter skolan är det som vanligt fotbollsträning och jag tycker det är jättekul! Igår, måndag, regnade det och var ca 10 grader. Hade bara min underställströja med mig (+ tshirt och shorts) men inget extra för benen så jag höll på att frysa ihjäl för vi stod mest stilla och fokuserade på positionsspel för att gräsplanen hade blivit så dålig efter regnet.. Idag, tisdag, hade jag även underställsbyxor trots att det var sol idag men ändå ganska kyligt, ca 10. 
Haha, alltså det är så roligt för folket här tycker verkligen det är huuuur kallt som helst (jag är ju van med det svalare vädret men det blir ju även kallt för mig om jag inte har tillräckligt med kläder på mig.). Jag berättade att såhär är det på några av våra sommardagar hemma i Sverige. Haha dom började skratta, men vissa säger faktiskt att dom hatar värmen och vill ha kallare och vissa tvärtom. 
Imorgon har vi match, åker direkt från skolan och blir borta ända tills runt 21 så ingen kyrka för mig då heller, heh. Är taggad på att spela match och hoppas det blir hyffsat bra väder iallafall. Vi har match på fredag också vilket är vår första hemma match! 
Nu ska jag sova, godnatt och ha en bra onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0