CHRISTMAS DAY

Efter frukosten började vi öppna paket!
Amy var glad över den fina Sverige skålen som hon fick (igen), haha. Vi hade glömt bort den och har inte använt den sen jag kom hit i augusti så jag gav den till henne igen,lol. 
Från the Polarbread reindeer
tjocksockar, rolig bok, minihögtalare, bieberfilm, rengörningsduk till telefonen, Swedish massage, bio biljetter till Bieber & ett berlockarmand
armbandet som dom hade köpt med fina saker på + en alligator som jag också ska sätta på där
Jag och Emerald har varit på bio och sett BELIEVE!! woop woop, äntligen!!!! Fusk att den hade premiär i Sverige den 19 dec och här idag. Det var hur bra som helst och det kändes som man var tillbaka i Globen och den 23 april♥ a-mazing! Självklart åkte Bieber-tshirten på, reppin the biebs
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0