Central High vs. Walker

Innan matchen så är det alltid någon som säger en bön, religöst så att det räcker, jajjamän. Strax efter säger Kayle: Central on one, one: (alla) CENTRAL!
Från hemma matchen i fredagskväll. #19 Surprise surprise, vi förlorade ännu än gång (0-5..) men jag tycker det är kul att spela och det är ju självklart det viktigaste! Och det faktum att jag får speltid och att de tycker att jag är duktig! Om jag ska vara ärlig så är standarden inte så hög på fotbollslagen här borta så jag som har spelat fotboll i sju år (7år-14år) är ganska duktig här. 
Till höger ser ni två av våra tränare. Ms. Eskola och Coach Kara. Ms. Eskola är spanska lärare på skolan och Coach Kara är student vid LSU
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Synd att lagen suger,
kul att du äger!! GO TEAM!

2013-12-16 @ 23:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0